Warsztaty dla nauczycieli: Jak skuteczniej radzić sobie z agresją rówieśniczą w szkole?

Jak skuteczniej radzić sobie z agresją rówieśniczą w szkole?


To sprawdzone i praktyczne trzygodzinne szkolenie warsztatowe pokazujące jak skutecznie reagować na sytuacje agresywne wśród uczniów. Ukazujące zasady tworzenia programów profilaktycznych z zakresu działań niwelujące zachowania agresywne na terenie szkoły.

Aktualne terminy szkoleń:
według indywidualnych ustaleń
zapraszamy do kontaktu

Koszt inwestycji we własne kompetencje już od 60 zł za osobę

Miejsce szkolenia: szkoły podstawowe i ponadpodstawowe

Inne terminy warsztatów ustalane są na bieżąco.
Proszę zajrzeć na TERMINARZ lub bezpośrednio kontaktować się z prowadzącym:
E-mail: sylwester.janek@rokomi.pl
telefon: 605 294 830

Warsztat szkoleniowy oparty jest na przykładach z życia szkoły podczas którego uczestnik:

  • pozna sprawdzone konkretne techniki aby prawidłowo reagować na sytuacje agresywne ze strony uczniów,
  • otrzyma wzór procedury szkolnej związanej z sytuacją pojawienia się przemocy rówieśniczej,
  • zapozna się z zasadami profilaktyki antybullyingowej w szkole.

Prowadzący:
Sylwester Janek
ROKOMI – Rozwój Kompetencji Miękkich

trener umiejętności społecznych i treningu interpersonalnego, socjoterapeuta, pedagog

To praktyk, trener z pasji i powołania. Twórca i realizator warsztatów dla uczniów oraz nauczycieli w tematyce agresji rówieśniczej: „Ściąga do gry słownej nękanie”, „Legenda o pewnej wiosce”. Autor i realizator ogólnoszkolnego programu „Stop agresji  w szkole”. Finalista Nagrody im. Aliny Margolis-Edelman za wybitne osiągnięcia w pomocy dzieciom (2016). Wiedzę przekazuje  w sposób interaktywny i nie pozwalający się nudzić. Doświadczenie trenera sprawia, że każde szkolenie jest prawdziwą przygodą. Gwarantuje mnóstwo praktycznych informacji.

Related Articles

Profilaktyka przemocy rówieśniczej w szkole

Innowacyjny projekt z twórczej profilaktyki uniwersalnej w zakresie przeciwdziałania przemocy rówieśniczej w szkole podstawowej

TRENING ZACHOWAŃ CHRONIĄCYCH PRZED PRZEMOCĄ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Jaki jest cel projektu? Celem projektu jest: Z jakim problemem związana jest realizacja projektu? Realizacja projektu jest bezpośrednią odpowiedzią na aktualne wyzwania i potrzeby całej społeczności szkolnej w zakresie uposażenia jej w kompetencje emocjonalno-społeczne pomagające w prawidłowym reagowaniu na zjawisko przemocy ze strony rówieśników jak i […]
Read more

Apteczka pierwszej pomocy emocjonalnej – licencjonowane szkolenie

Gdy coś nam dolega sięgamy do apteczki pierwszej pomocy medycznej. A jak możemy pomóc sobie lub komuś, kto czuje się zraniony, czy przeżywa trudne momenty? ➡️ Celem szkolenia jest przekazanie licencji i przygotowanie uczestników do realizacji programu APTECZKA PIERWSZEJ POMOCY EMOCJONALNEJ. Zadaniem programu jest rozwijanie w dzieciach podstawowych umiejętności społecznych i emocjonalnych oraz przygotowanie do radzenia […]
Read more
Międzysektorowy, pilotażowy, innowacyjny projekt partnerski

Międzysektorowy, pilotażowy, innowacyjny projekt partnerski „Reaguj! Bądź dzielny i zatrzymaj przemoc rówieśniczą”

Projekt zrealizowany od września do grudnia 2024 w Szkole Podstawowej nr 1 i nr 9 w Kutnie. Celem projektu było zwiększenie na terenie szkół ilości zgłoszeń kadrze pedagogicznejze strony uczniów klas szóstych będącymi świadkami sytuacji agresywnych lub przemocy ze strony uczniów na terenie szkół. Dodatkowym, pozytywnym efektem okazał się być fakt znaczącej redukcji zjawiska przemocy […]
Read more
Search for: