SP111 Łódź Legenda pewnej wioski ROKOMI (3)
23 lutego 2019
By Sylwester Janek
Możliwość komentowania SP111 Łódź Legenda pewnej wioski ROKOMI (3) została wyłączona
SP111 Łódź Legenda pewnej wioski ROKOMI (3)
Related Articles
9 lutego, 2019
Sylwester Janek
Legenda pewnej wioski
Zajęcia z treningu umiejętności społecznych przenoszą dzieci do "pewnej wioski", gdzie stają się jej mieszkańcami. Przeżywają przygodę z wędrownym uczonym, który pomaga im zrozumieć panujące w społecznym życiu określone zasady i normy. Praktyczne doświadczenia (eksperymenty) związane są z prawidłowym zachowaniem się oraz bezpieczeństwem. Warsztaty wspierają proces integracji grupy. Wykorzystywane są specjalne stroje oraz efektywne gadżety.
Read more
3 października, 2023
Sylwester Janek
Praktyczne szkolenie: Pozytywna dyscyplina w codziennej praktyce wychowawczej w szkole podstawowej. Metody oraz techniki pracy z klasą i w indywidualnym kontakcie z uczniem w zakresie rozwoju kompetencji emocjonalno-społecznych. Inspiracje – pomysły – gotowe rozwiązania
Dla kogo: wychowawcy, pedagodzy szkolni, psychologowie szkolni, pedagodzy specjalni. Ilość godzin dydaktycznych: 8 Materiały powarsztatowe w formie elektronicznej. Uczestniczki i Uczestnicy doświadczą 90% praktyki z zakresu: + pozytywnej dyscypliny,+ aktualnych trudnościach wychowawczych w szkole,+ efektownego procesu rozwoju inteligencji emocjonalnej u uczniów,+ skutecznych metod i technik rozwijających kompetencje emocjonalne i społeczne wykorzystywanych w szkole do pracy […]
Read more
14 stycznia, 2018
Sylwester Janek
,,Gosiek- zestrojenie” profilaktyka przez integrację
Program zajęć dla uczniów klas I – VIII + szkoły ponadpodstawowe ,,Gosiek- zestrojenie” profilaktyka przez integrację Zajęcia oparte na metodzie dramy edukacyjnej, socjoterapii i treningu umiejętności społecznych. Dla młodszych uczniów wykorzystujemy bajkoterapię z elementami dramy. Dla starszych uczniów wykorzystujemy teatr forum. Jest możliwość nagrania filmiku edukacyjnego „Podaj dalej” wg scenariusza dzieci i z ich udziałem. […]
Read more