2024 ROKOMI Reaguj Badz dzielni i zatrzymaj przemoc rowiesnicza _ UM KUTNO SP1 i SP9 (9)
30 września 2024
By Sylwester Janek
Możliwość komentowania 2024 ROKOMI Reaguj Badz dzielni i zatrzymaj przemoc rowiesnicza _ UM KUTNO SP1 i SP9 (9) została wyłączona
2024 ROKOMI Reaguj Badz dzielni i zatrzymaj przemoc rowiesnicza _ UM KUTNO SP1 i SP9 (9)
Related Articles

23 marca, 2018
Sylwester Janek
Zabawy i gry rozwijające umiejętności społeczne
Zwiększ swój warsztat pracy o sprawdzone techniki! Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z aktywnymi formami zabaw i gier rozwijającymi umiejętnościami społecznymi z przeznaczeniem dla dzieci i młodzieży. Zajęcia przygotowują do samodzielnego prowadzenia zajęć rozwijających umiejętności interpersonalne młodzieży w oparciu o wiedzę i umiejętności animacyjne. Poznanie aktywizujących metod podniesie efektywność i atrakcyjność prowadzonych zajęć. Spotkanie […]
Read more

3 października, 2023
Sylwester Janek
Praktyczne szkolenie: Pozytywna dyscyplina w codziennej praktyce wychowawczej w szkole podstawowej. Metody oraz techniki pracy z klasą i w indywidualnym kontakcie z uczniem w zakresie rozwoju kompetencji emocjonalno-społecznych. Inspiracje – pomysły – gotowe rozwiązania
Dla kogo: wychowawcy, pedagodzy szkolni, psychologowie szkolni, pedagodzy specjalni. Ilość godzin dydaktycznych: 8 Materiały powarsztatowe w formie elektronicznej. Uczestniczki i Uczestnicy doświadczą 90% praktyki z zakresu: + pozytywnej dyscypliny,+ aktualnych trudnościach wychowawczych w szkole,+ efektownego procesu rozwoju inteligencji emocjonalnej u uczniów,+ skutecznych metod i technik rozwijających kompetencje emocjonalne i społeczne wykorzystywanych w szkole do pracy […]
Read more

3 października, 2023
Sylwester Janek
Szkolenie praktyczne: Metoda dramy w pracy z uczniem szkoły podstawowej w zakresie edukacji, wychowania i profilaktyki
Dla kogo: wychowawcy, pedagodzy szkolni, psychologowie szkolni, pedagodzy specjalni. Ilość godzin dydaktycznych: 8Materiały powarsztatowe w formie elektronicznej. Wszyscy Uczestnicy doświadczą 90% praktyki z zakresu: – integracji zespołów klasowych za pomocą zabaw dramowych, – twórczej profilaktyki kształtującej kompetencje społeczne i emocjonalne uczniów, – planowania i organizacji sytuacji edukacyjnych wzbudzających ciekawość uczniów , umożliwiających partnerskie relacje, wykorzystanie […]
Read more