2024 ROKOMI Reaguj Badz dzielni i zatrzymaj przemoc rowiesnicza _ UM KUTNO SP1 i SP9 (12)
30 września 2024
By Sylwester Janek
Możliwość komentowania 2024 ROKOMI Reaguj Badz dzielni i zatrzymaj przemoc rowiesnicza _ UM KUTNO SP1 i SP9 (12) została wyłączona
2024 ROKOMI Reaguj Badz dzielni i zatrzymaj przemoc rowiesnicza _ UM KUTNO SP1 i SP9 (12)
Related Articles

3 października, 2023
Sylwester Janek
Praktyczne szkolenie: Pozytywna dyscyplina w codziennej praktyce wychowawczej w szkole podstawowej. Metody oraz techniki pracy z klasą i w indywidualnym kontakcie z uczniem w zakresie rozwoju kompetencji emocjonalno-społecznych. Inspiracje – pomysły – gotowe rozwiązania
Dla kogo: wychowawcy, pedagodzy szkolni, psychologowie szkolni, pedagodzy specjalni. Ilość godzin dydaktycznych: 8 Materiały powarsztatowe w formie elektronicznej. Uczestniczki i Uczestnicy doświadczą 90% praktyki z zakresu: + pozytywnej dyscypliny,+ aktualnych trudnościach wychowawczych w szkole,+ efektownego procesu rozwoju inteligencji emocjonalnej u uczniów,+ skutecznych metod i technik rozwijających kompetencje emocjonalne i społeczne wykorzystywanych w szkole do pracy […]
Read more

30 września, 2024
Sylwester Janek
Międzysektorowy, pilotażowy, innowacyjny projekt partnerski „Reaguj! Bądź dzielny i zatrzymaj przemoc rówieśniczą”
Projekt zrealizowany od września do grudnia 2024 w Szkole Podstawowej nr 1 i nr 9 w Kutnie. Celem projektu było zwiększenie na terenie szkół ilości zgłoszeń kadrze pedagogicznejze strony uczniów klas szóstych będącymi świadkami sytuacji agresywnych lub przemocy ze strony uczniów na terenie szkół. Dodatkowym, pozytywnym efektem okazał się być fakt znaczącej redukcji zjawiska przemocy […]
Read more

8 stycznia, 2018
Sylwester Janek
45 = 5, czyli jak usunąć nudę z zajęć lekcyjnych
Zapewne większość z nas, kiedy uczyliśmy się w szkole, odczuła wielokrotnie stan nudy. Wtedy przychodziły do nas różne myśli i pomysły, nie zawsze oczekiwane przez nauczyciela. Nuda zdecydowanie wiąże się z „męczącymi lekcjami”, z tym, co i w jaki sposób „nauczyciele opowiadają”, a także z brakiem zaciekawienia tymi treściami czy wykonywaniem tego czego się nie […]
Read more