ROKOMI konferencja Reaguj Bądź dzielny i zatrzymaj przemoc rowiesniczą Kutno 2024 (12)
15 grudnia 2024
By Sylwester Janek
Możliwość komentowania ROKOMI konferencja Reaguj Bądź dzielny i zatrzymaj przemoc rowiesniczą Kutno 2024 (12) została wyłączona
ROKOMI konferencja Reaguj Bądź dzielny i zatrzymaj przemoc rowiesniczą Kutno 2024 (12)
Related Articles
3 października, 2023
Sylwester Janek
Praktyczne szkolenie: Pozytywna dyscyplina w codziennej praktyce wychowawczej w szkole podstawowej. Metody oraz techniki pracy z klasą i w indywidualnym kontakcie z uczniem w zakresie rozwoju kompetencji emocjonalno-społecznych. Inspiracje – pomysły – gotowe rozwiązania
Dla kogo: wychowawcy, pedagodzy szkolni, psychologowie szkolni, pedagodzy specjalni. Ilość godzin dydaktycznych: 8 Materiały powarsztatowe w formie elektronicznej. Uczestniczki i Uczestnicy doświadczą 90% praktyki z zakresu: + pozytywnej dyscypliny,+ aktualnych trudnościach wychowawczych w szkole,+ efektownego procesu rozwoju inteligencji emocjonalnej u uczniów,+ skutecznych metod i technik rozwijających kompetencje emocjonalne i społeczne wykorzystywanych w szkole do pracy […]
Read more
10 stycznia, 2018
Sylwester Janek
Animator szkolnych gier interpersonalnych
Zdobądź nowe techniki pracy i wzbogać się o nowe umiejętności animatorskie w prowadzeniu aktywnych zabaw i gier rozwijających umiejętności społeczne. Zobacz jak tworzyć gry interpersonalne z edukacyjnymi wyzwaniami dla młodych ludzi. A wszystko to przy dobrej zabawie i 90% praktyki. ➡ O szkoleniu: Szkolenie przygotowuje do samodzielnego prowadzenia zajęć rozwijających umiejętności społeczne młodzieży w oparciu […]
Read more
30 września, 2024
Sylwester Janek
Międzysektorowy, pilotażowy, innowacyjny projekt partnerski „Reaguj! Bądź dzielny i zatrzymaj przemoc rówieśniczą”
Projekt zrealizowany od września do grudnia 2024 w Szkole Podstawowej nr 1 i nr 9 w Kutnie. Celem projektu było zwiększenie na terenie szkół ilości zgłoszeń kadrze pedagogicznejze strony uczniów klas szóstych będącymi świadkami sytuacji agresywnych lub przemocy ze strony uczniów na terenie szkół. Dodatkowym, pozytywnym efektem okazał się być fakt znaczącej redukcji zjawiska przemocy […]
Read more