ROKOMI konferencja Reaguj Bądź dzielny i zatrzymaj przemoc rowiesniczą Kutno 2024 (4)
15 grudnia 2024
By Sylwester Janek
Możliwość komentowania ROKOMI konferencja Reaguj Bądź dzielny i zatrzymaj przemoc rowiesniczą Kutno 2024 (4) została wyłączona
ROKOMI konferencja Reaguj Bądź dzielny i zatrzymaj przemoc rowiesniczą Kutno 2024 (4)
Related Articles

28 maja, 2025
Sylwester Janek
Innowacyjny projekt z twórczej profilaktyki uniwersalnej w zakresie przeciwdziałania przemocy rówieśniczej w szkole podstawowej
TRENING ZACHOWAŃ CHRONIĄCYCH PRZED PRZEMOCĄ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Jaki jest cel projektu? Celem projektu jest: Z jakim problemem związana jest realizacja projektu? Realizacja projektu jest bezpośrednią odpowiedzią na aktualne wyzwania i potrzeby całej społeczności szkolnej w zakresie uposażenia jej w kompetencje emocjonalno-społeczne pomagające w prawidłowym reagowaniu na zjawisko przemocy ze strony rówieśników jak i […]
Read more

27 września, 2017
Sylwester Janek
WARSZTAT: Jak radzić sobie z emocjami mojego dziecka?
Warsztat jest okazją do spotkania się rodziców ze specjalistą i wzmocnienia swoich kompetencji do jeszcze lepszego zrozumienia swojego dziecka. Rodzice zdobędą nowe umiejętności, które w skuteczny sposób będą mogli wykorzystać do codziennych sytuacji wychowawczych. Otrzymają konkretne narzędzia i pomysły wraz z opracowanymi materiałami powarsztatowymi. Po zajęciach rodzic zdobędzie większą pewność siebie w rozładowywaniu silnych napięć […]
Read more

3 października, 2023
Sylwester Janek
Praktyczne szkolenie: Pozytywna dyscyplina w codziennej praktyce wychowawczej w szkole podstawowej. Metody oraz techniki pracy z klasą i w indywidualnym kontakcie z uczniem w zakresie rozwoju kompetencji emocjonalno-społecznych. Inspiracje – pomysły – gotowe rozwiązania
Dla kogo: wychowawcy, pedagodzy szkolni, psychologowie szkolni, pedagodzy specjalni. Ilość godzin dydaktycznych: 8 Materiały powarsztatowe w formie elektronicznej. Uczestniczki i Uczestnicy doświadczą 90% praktyki z zakresu: + pozytywnej dyscypliny,+ aktualnych trudnościach wychowawczych w szkole,+ efektownego procesu rozwoju inteligencji emocjonalnej u uczniów,+ skutecznych metod i technik rozwijających kompetencje emocjonalne i społeczne wykorzystywanych w szkole do pracy […]
Read more