Zrzut ekranu (9)

Profilaktyka przemocy rówieśniczej w szkole

Cel to uposażenie uczniów z klas VI, VII i VIII Szkół Podstawowych w wiedzę oraz w skuteczne umiejętności emocjonalno-społeczne pomagające przeciwdziałać i radzić sobie z obserwowaną i/lub doświadczaną przemocą
ze strony rówieśników, jak i dorosłych, poprzez udział w treningowych warsztatach z zakresu rozwoju kompetencji emocjonalno-społecznych

Related Articles

Międzysektorowy, pilotażowy, innowacyjny projekt partnerski

Międzysektorowy, pilotażowy, innowacyjny projekt partnerski „Reaguj! Bądź dzielny i zatrzymaj przemoc rówieśniczą”

Projekt zrealizowany od września do grudnia 2024 w Szkole Podstawowej nr 1 i nr 9 w Kutnie. Celem projektu było zwiększenie na terenie szkół ilości zgłoszeń kadrze pedagogicznejze strony uczniów klas szóstych będącymi świadkami sytuacji agresywnych lub przemocy ze strony uczniów na terenie szkół. Dodatkowym, pozytywnym efektem okazał się być fakt znaczącej redukcji zjawiska przemocy […]
Read more

Jak obronić się przed nękaniem – szkolenie dla uczniów klas 4-8

Młody człowieku, jeśli byłeś świadkiem mobbingu rówieśniczego w szkole i poza nią, czyli psychicznego prześladowania i znęcania się nad innym uczniem przez kolegę to warto zainteresować się tym właśnie mega ważnym i fajnym szkoleniem. Dlaczego? Bo poznasz i przećwiczysz sprawdzone stategie działań oraz konkretne techniki słowne. Czyli dowiesz się co mówić i co robić  stojąc oko […]
Read more

Czym są kompetencje miękkie?

W domu, w pracy, w szkole czy podczas luźnych spotkań ze znajomymi używamy kompetencji miękkich. To coś zupełnie naturalnego a jednocześnie koniecznego do bycia wśród innych. Kompetencje społeczne można rozumieć jako umiejętności społeczne. To sposoby komunikowania się z innymi. To jak mówimy o swoich potrzebach, granicach. To narzędzie do zdobywania sukcesu zawodowego, szkolnego czy prywatnego. […]
Read more
Search for: